2017. április 4., kedd

Vendégkönyv áprilisi esküvőre

Nagyon kedves ismerősömnek a barátai házasodnak és ő immár második alkalommal azzal ajándékozza meg az ifjú párt, hogy elkészítteti a vendégkönyvet. Én pedig örömmel elvállaltam neki.
Most az esküvő színe a vanilia-farmerkék színösszeállítás. Ehhez a sokat haszált kartonomat vettem alapul, ami majdnem olyan, mintha bőr lenne. Az alkalom miatt nem hagyhattam el a szép csipkét sem. Most itt egy lehelet finom fehér csipkét választottam. A farmerkéket egy sötétkék selyemszalag képviseli az összeállításban.
A farmeros beütés miatt úgy gondoltuk közösen, hogy elbírja a fém (bronzos) díszeket is. Így került a két sarkára sarokdísz, valamint a masnira egy bronz színű medál, melyben két kis madár csücsül.







A belső oldalkon a nevek, dátum , idézet, és a vendégekhez szóló kérés van, miszerint írjanak jókívánságokat a vendégkönyvbe. Hát ezek így nagyon tömören lecsupaszítva. Érthetően nem tudom azt a részét megmutatni. Egyrészt személyes, másrészt ajándék lesz.

Azt azért itt most elmondanám, hogy nagyon sokat bosszankodtam a készítés közben. 50 lapot kellett egyenként összeragasztani, lehetőleg úgy, hogy ne essen lapjaira használat közben. Még akkor is nagyon fontos szempont, ha nem lesz egy mindennapos használati tárgy. Emellett meg nem vagyok könyvkötő, soha nem is láttam, hogy készül egy könyv. Na jó néztem pár videót, de az mégsem az igazi. Mivel a férjem volt közben halló és látótávolságban, őt tudtam figyelmeztetni, hogy meg ne szólaljon, pedig szegény egyszerűen jó fej akart lenni és csak annyit akart kérdezni, látva a szenvedésemet, hogy tudna-e segíteni. Valahogy azért összeraktam, nem mondom, hogy elégedett vagyok az egésszel. Ami nekem nem tetszik, az persze így hogy egyben van, nem látszik. Legalábbis remélem. Mindenesetre arra kértem , hogy ha netán újra ilyen kérést kapnék, figyelmeztessen, hogy megfogadtam, nem csinálok többet egyet sem. Na ehhez képest ugye ugyancsak az ismerősömnek egy szeptemberi esküvőre is van felkérése. Sőt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése