2017. május 17., szerda

Két munka közt egy kis amerikai élménybeszámoló

Elkészült egy fényképes esküvői gratulálókártya dobozban, de még nem fotóztam le, majd holnap napfénynél. Közben készül egy napló kedves, csajos mintával. Természetesen azt is mutatom, de hogy ma este se múljon el bejegyzés nélkül, ezért egy kis amerikai beszámolót hoztam. Ígértem, hogy ha témába vágó látnivalóval találkozom, ami érdekelhet bárkit is, azt megmutatom.

Tavaly ősszel elvittek egy olyan farmra, ahol a galérián csodás vintage enteriőrök, és kézműves shop volt. Erről itt olvashatsz. Most visszamentünk ugyanoda, szerettem volna, ha férjem is körülnéz a farmon, és az állatok miatt érdekes volt a kisunokámnak is. Én már a galériára hegyeztem ki a kirándulást, azonban be kell valljam, picit csalódtam. Lehet, hogy még nem indult be igazán áprilisban a szezon, vagy igazából nem tudom az okát, de kevésbé tetszett, mint előző alkalommal. Lehet, hogy túl nagy elvárással indultam neki? Nem voltak olyan jól kialakított, megtervezett enteriőrök, több helyen is csak mintha véletlenszerűen lennének lepakolva a holmik. Ettől függetlenül most is voltak, amik jöhettek volna velem. Lent pedig a sok virágpalánta, tavasziak, egynyáriak. Jó volt újra megnézni.

Ősszel itt mindenütt a tököké volt a főszerep :)






 Az óceán közelsége szinte mindenhol érzékelhető inspiráció.


És az enteriőrök.











  Amerika a falitáblák őshazája :)




Imádnivaló feliratos vászon párnák :)


 Egyedi régi és kézműves vintage dísztárgyak.

A fotók minősége nem valami jó. Igazából igyekeztem nem feltűnően fényképezni. Ráadásul ezt a helyet itt fönt úgy kell elképzelni, mint egy hajdani hatalmas pajta padlása, természetesen minden fából.
Kint hamisítatlan farm hangulat.


Ez volt a Tendercrop Farm Newbury Massachusets államban.  http://www.tendercropfarm.com/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése